Sklep internetowy www.mastervoltpolska.pl prowadzony jest przez Mastervolt Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Nowogrodzkiej 50.

Dane kontaktowe:

MASTERVOLT POLSKA

T +48 22 11 20 100
M +48 733 815 139
biuro@mastervoltpolska.pl | www.mastervoltpolska.pl
Nowogrodzka 50 | PL 00-695 Warszawa

REGON:    367344666
NIP:    7010694261
KRS:    0000679942

Numer konta bankowego:

98 1140 2004 0000 3802 7694 5914


Regulamin sklepu

Informacje ogólne
Na stronie naszego sklepu internetowego prezentujemy tylko część dostępnego asortymentu.
Przeglądanie i zamawianie towarów możliwe jest bez logowania do serwisu. W przypadku składania zamówienia bez rejestracji profilu, prosimy upewnić się, że podane dane będą wystarczające do prawidłowej realizacji zamówienia i wysyłki.

Realizacja zamówień
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania płatności na naszym koncie.

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności towaru w magazynie lub u dostawców. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i będzie mógł podjąć decyzję o sposobie jego realizacji - częściowej realizacji, wydłużeniu czasu realizacji lub częściowej rezygnacji z zamówienia.

Ceny
Podane ceny są wyrażone w PLN oraz EUR i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego. Sklep internetowy mastervoltpolska.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen oferowanych towarów, wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wprowadzania w nich zmian.
Do każdego realizowanego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

Rabaty i promocje
W ramach akcji promocyjnych i wyprzedażowych zawsze proponowana jest ograniczona liczba towarów. Szczegółowe zasady promocji/wyprzedaży podawane są na stronie sklepu.
W szczególnych przypadkach (stały klient, duże zamówienie, itp) istnieje możliwość uzyskania rabatów od cen publikowanych na stronie sklepu - w takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi klienta.

Koszty przesyłki
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Paczki do 30kg
 - Przedpłata 17zł brutto
 - Za pobraniem 20zł brutto
Paczki powyżej 30kg
 - Wycena indywidualna
 
Odbiór przesyłki
Odbierając przesyłkę należy sprawdzić przy kurierze czy liczba paczek się zgadza i czy nie mają śladów uszkodzeń. Jeśli paczka jest uszkodzona należy ją otworzyć i skontrolować zawartość w celu sporządzenia protokołu, na podstawie którego będzie można dochodzić odszkodowania.

Płatności
Dostępne są następujące formy płatności:
- przedpłata przelewem bankowym (prosimy zawsze w tytule przelewu podawać nazwisko oraz numer zamówienia),

Zwrot towaru
Zgodnie z treścia ustawy z dnia 30.05.2014 " O prawach konsumenta" (DZ.U. 2014 poz. 287), klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty zakupu towaru, przy czym towar musi być zwrócony nie później niż w ciągu 14 dni od daty zakupu. Po upływie tego terminu nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży.

Zasady zwrotu towaru
Przed wysłaniem towaru klient jest zobowiązany skontaktować się z nami w celu poinformowania o nadaniu przesyłki zwrotnej. Paczki, które zostaną wysłane bez poinformowania nas o tym nie będą przyjmowane i wrócą do klienta, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu). Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi towar został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia. Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient.
Zwrot dokonanych płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do klienta, nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy. Zwrotowi nie podlegają koszty dodatkowe wynikające z wyboru sposobu dostawy towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nasz sklep.

Reklamacje

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, klient zobowiązany jest skontaktować się z nami (najlepiej drogą mail'ową lub telefoniczną) podając numer zamówienia oraz przyczyny reklamacji w celu ustalenia sposobu jej załatwienia. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji, koszty transportu oraz przeglądu ponosi klient. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego, niezgodnego z instrukcją użytkowania towaru, bądź niewłaściwej instalacji oraz elementy ulegające normalnemu zużyciu w wyniku eksploatacji (np. baterie). Nie przyjmujemy nieuzgodnionych przesyłek. Nie zwracamy kosztów takich przesyłek.

Gwarancja i rękojmia
Wszystkie sprzedawane towary objęte są gwarancją producenta oraz rękojmią sprzedawcy.

Dane osobowe
Powierzane nam przez Klientów dane osobowe przechowywane są na przystosowanych do tego celu (odpowiednio zabezpieczonych) serwerach i udostępniane firmom zewnętrznym (np. firmom spedycyjnym) jedynie w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Nie udostępniamy Państwa danych innym podmiotom. Nie rozsyłamy bez Państwa zgody żadnej korespondencji o charakterze reklamowym.